بغض


برگ خزوون

وب سایت جوانان

میدونی وقتی خدا داشت بدرقه ات می کرد چی گفت
گفت:جایی که میری مردمی داره که تو
را می شکنند ; نکنه غصه بخوری من همه جا با تو هستم
توی کوله بارت عشق می گزارم
که بگذری
اشک می گذارم که همراهیت کنه
غرور می گذارم که هر مو قع خسته شدی
زیر پات لهش کنی
ومرگ میذارم تا دوباره برگردی پیشم

 

 

 

 

 

 

جنگل فقط سوختنی نیست

 

فقط دیدنی نیست ....

 

خوردنی هم هست

 

من یک جنگل چوب سادگی ام را خورده ام 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

میبندم چشمانم را تا شاهد خرد شدن احساسم نباشم

 

 

 

میگیرم گوش هایم را تا صدای شکستنش را نشنوم

 

 

 

 

اما افسوس صدایش تمام قلبم را به لرزه در آورده است

 

 

 

 

قلبم تکه تکه شده است....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیـــــروز کـــــه داد زدی: دوســـــتت دارم....

گـــــفتم: نـــــمی شـــــنوم! بـــــلند تـــــر!

امـــــروز کـــــه آرام گفـــــتی: دیــــــگه دوســـــت نـــــدارم....

گـــــفتم: هـــــیس... چـــــرا داد مـــــیزنی...؟!

 

 

 

 

 

 

 

شبــــــ خوابیـــــدی تو تختتـــ ، هـــی قلتـــــ می خوریــــــ...!

 

بعــــد گوشیتـــــو بر مـــی داریـــــ مـــی نویســـی خوابــــم نـــمی بره...

 

ســــرد مــی شـــی، بغضــــ مـــی کنیــــ !

 

مــی بینـــیــــ هیچکســــ و نــــداری که اینـــــو واسشـــــ بفرستیـــــــ...

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت12:37---2 آذر 1392
سلام من روزی دوبار به سایت شما سرمزنم ازطرفدارای شما هستم
پاسخ: کدوم دوران خوب مگه ارزشی هم داشت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:,ساعت 13:7 توسط نازنین میرزمانی| |


Power By: LoxBlog.Com