برگ خزوون

وب سایت جوانان

چقد سخته زندگیتو به پای طرفت بریزی بعد برگرده بهت بگه مگه من گفتم بریزی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

می خوابم تا فراموش کنم رفته ای ولی صبح تنهایی بیدارم میکند

 

 

همیشه به یادتم اما شاهدی ندارم جز کلاغ بام خانیمان که او هم حقیقت را به تکه پنیری میفروشد

 

 

برای زندگی کردن  باید چشمانم را به روی دیدن خیلی چیزهاببندم،  گوشم را به روی شنیدن چیز هایی دیگر، خیلی چیزها را نفهمم،  لمس نکنم و حتی به احساساتم فکر نکنم، زندگی حقیقتی قابل کنترل نیست، مجموعه ای از واقعیت هاست،  واقعیت هایی که بدون من یا با من جلو می رن،  واقعیت هایی که فهمیدن، دیدن، شنیدن  و درک.....

 

 

 

 

خداوندا به من بیاموز:

 

                    دوست بدارم کسانی را، که دوستم ندارند

 

                   عشق بورزم به کسانی، که عاشقم نیستند

 

محبت کنم به کسانی، که محبتی در حقم نکردند

 

                   بگریم با کسانی، که هرگز غمم را نخوردند

 

    و بخندم با کسانی،

    که هرگز شادیهایشان را با من قسمت نکردند.

 

 

 

 

مـن سپـــرده ام

تـا خـــون بهـــــای مــــرا

 

از تــو نگیـــــرنـد

 

مـن داشتـــم مـی مُـــــردَم

 

کــــه تــو مــــرا کــُشتــــی

 

 

 

 

ابــــرهـا

 

گـاهـی پـرنــده مـی شوَنــد

 

گـاهـی شکـل هـای دیگــــر

 

و گـاه گـاهـی کـه بـه نُـدرَت

 

شبیـه ِ مـن مـی شوَنـد

 

مـی بـارنــــد

 

 

 

 

 

 

شبم

 

تپش میگیرد

 

وقتی تو

 

در رگ هایش جریان نداری

 

کمبودت

 

با هیچ دارویی

 

درمان نمیشود

 

و من ...

 

تا صبح

 

بالای سرش

 

بیدار میمانم !!

 

 

 

 

 

 

درست وقتی رگ احســــــــــــاسم

 

فکر طغـــــــــــــیان در سر داشت

 

خشــــــــــــــک شد !

 

محـــــــــــــــــــبت را برویش بستند

 

و

 

پشت قلبـــــــــــهایشان ذخیــــــــــــــــره کردند

 

برای روز مبادا ...!!!

 

کاش خوابم تعبیر نشود ...

 

 

 

 

 

سفر

 

یعنی تو بروی

 

من پشتِ سرت آب بریزم

 

اما هیچ‌وقت برنگردی!

 

 

 

 

از وقـتـی کـه نـیـسـتـی...
بـا لاک هـای خـوشـرنـگـی کـه بـرایـت خـریـده بـودم...
هـر روز انـتـظـارت را یـک جـور خـاص مـی کـِشـم !
و ایـن نـقـاشـی هـای بـاور نـکـردنـی...
شـاهـکـارهـایـی مـی شـونـد از "کـوبـیـسـمـِ" نـبـودنـت ؛

 

 

 

 

باران که می آید

حضور مبهم یک هیچ مرا فرا می گیرد

تپش های قلبم به شماره می افتد

دم می رود و بازدم به سختی باز می گردد

دلم سخت می گیرد.

 

 

 

 

دیروز تولدم بود یکسال پیرتر شدم در میان ادم های رنگی........

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

پرنسس
ساعت11:54---25 مهر 1391
سلام نازنین جونم.نوشته هاتو خیلی دوس دارم...قشنگه.
به وب منم سر بزن.خیلی خوشحال میشم
منتظرمااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 6 آبان 1392برچسب:,ساعت 19:55 توسط نازنین میرزمانی| |


Power By: LoxBlog.Com